Darmowa dostawa od 50,00 PLN

Pomoc i FAQ (najczęściej zadawane pytania)

Jak kupować w naszym sklepie?

Aby ułatwić robienie zakupów w naszym sklepie zebraliśmy poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli jednak nie rozwialiśmy Twoich wątpliwości lub nie możesz znaleźć rozwiązania swojego problemu związanego ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym wybierając najwygodniejszą dla siebie formę kontaktu.

Zadzwoń pod numer: +48 780 162 601
Napisz do nas: BOK@meju.pl

Najczęściej zadawane pytania:
(kliknij pytanie, aby zobaczyć odpowiedź)

Jak kupować w naszym sklepie?
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby:
  • Klienci, którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
  • Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostaniesz poproszony/a o założenie konta ( rejestrację ), bądź o złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie podstawowe dane teleadresowe.
  • Telefonicznie, dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy Ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
  • Mailowo, wysyłając do nas e-mail z kodem bądź opisem lub linkiem do interesującego Cię produktu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Twoje zamówienie wyślemy jeszcze w tym samym lub następnym dniu roboczym od momentu złożenia zamówienia i rejestracji płatności. Zamówienie z dostawą do paczkomatu, które zostanie złożone przed godziną 14:30, zostanie wysłane jeszcze tego samego dnia. Natomiast w przypadku zamówień z dostawą kurierem, złożonych po godzinie 11:00, czas wysyłki może być dłuższy o jeden dzień roboczy.
Szybka wysyłka to dla nas priorytet i nasza gwarancja usługi.

Czy mogę śledzić przesyłkę?
Zarówno status swojego zamówienie, jak i status przesyłki możesz śledzić na bieżąco logując się w naszym sklepie: Sprawdzenie statusu zamówienia lub korzystając z linka, który wysyłamy w informacji mailowej potwierdzającej przyjęcie Twojego zamówienia. Ponadto, o terminie dostawy do domu lub możliwości odbioru przesyłki w wybranym punkcie odbioru, zostaniesz powiadomiony/a przez przewoźnika wiadomością sms, przez aplikację lub wiadomością e-mail.

Czy mogę zamówić paczkę z dostawą za granicę?
Standardowo nie oferujemy wysyłki za granicę. Jeśli jednak jesteś zainteresowany/a taką opcją to prosimy skontaktuj się z nami, a wysyłkę wycenimy dla Ciebie indywidualnie.

Czy jest opcja darmowej dostawy?
Już przy zamówieniu powyżej 50 zł. wysyłka do paczkomatów InPost jest darmowa. Natomiast, aby nie płacić za przesyłkę kurierem, bezpośrednio do drzwi (na terenie Polski) wystarczy złożyć zamówienie o wartości powyżej 150 zł. Jedynie zamówienia płatne przy odbiorze, „za pobraniem” nie kwalifikują się do darmowej dostawy.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze przesyłki?
Kupując u nas można zapłacić przy odbiorze, „za pobraniem” zarówno w przypadku dostawy do paczkomatu InPost, gdzie akceptowane formy płatności to płatność kartą, przelew online lub BLIK (sposób płatności może być zależny od paczkomatu), jak i przy dostawie do domu, kurierem - płatności należy dokonać bezpośrednio u kuriera, w gotówce, kartą lub BLIK-em, w zależności od kuriera.

Czy mogę zapłacić kartą?
Tak, kupując u nas łatwo i bezpiecznie zapłacisz przy pomocy karty debetowej i kredytowej VISA oraz Mastercard, zarówno w tradycyjny sposób, jak również poprzez Apple Pay oraz Google Pay. Nie pobieramy przy tym żadnych dodatkowych opłat z tytułu płatności kartą. Ponadto oferujemy również możliwość wygodnych płatności Blikiem, za pomocą szybkich przelewów, na raty poprzez PayPo oraz zwykłym przelewem. Listę wszystkich dostępnych u nas sposobów płatności można znaleźć tutaj: Sposoby płatności.

Jak mogę wykorzystać otrzymany Kod Rabatowy?
U nas nie musisz pamiętać o wpisywaniu kodów rabatowych podczas robienia zakupów. Wystarczy, że wpiszesz i aktywujesz swój kod rabatowyw zakładce: Moje rabaty, a w całym sklepie będą wyświetlać się ceny produktów już po rabacie, co na pewno ułatwi Ci podjęcie decyzji. Kod rabatowy możesz też wpisać, w tradycyjny sposób, w koszyku, na etapie finalizacji płatności za zamówienie.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową i nie oferujemy możliwości odbioru osobistego. Nie mamy też warunków technicznych do przyjęcia płatności na miejscu.

Czy mogę anulować / zmienić zamówienie?
Tak, przy czym jest to uzależnione od tego, na jakim etapie realizacji znajduje się Twoje zamówienie. Zamówienie możesz zmienić lub anulować samodzielnie, w naszym sklepie, za pomocą Elek-tronicznego Formularza Zamówienia. Jeśli natomiast Elektroniczny Formularz Zamówienia już na to nie pozwala, to prosimy skontaktuj się z nami jak najszybciej, a zmienimy lub anulujemy Twoje zamówienie, jeśli tylko nie zostało ono już odebrane przez kuriera.

Dlaczego anulowano moje zamówienie?
Niestety może zdarzyć się sytuacja, kiedy konieczne będzie anulowanie zamówienia. Niedogodność ta może wynikać z następujących przyczyn:
  • Nie mamy na stanie żadnego produktu z Twojego zamówienia.
  • Wystąpiły problemy z przetworzeniem informacji o płatności.
  • Zamówienia zostało zduplikowane.
Jeśli Twoje zamówienie zostanie anulowane, wyślemy Ci wiadomość e-mail ze szczegółowym wyjaśnieniem problemu, a następnie niezwłocznie zwrócimy pieniądze, jeśli zamówienie zostało już opłacone.

Co, jeśli w magazynie brakuje zamówionego towaru?
Sprzedajemy wyłącznie produkty, które posiadamy aktualnie w naszym magazynie, ale wyjątkowo może zdarzyć się jakiś błąd systemowy i możemy nie mieć jakiegoś produktu z Twojego zamówienia. Wyślemy w takim przypadku pozostałe artykuły z zamówienia, a jeśli możemy zaproponować zamiennik skontaktujemy się z Tobą, w celu podjęcia decyzji. Wartość brakującego towaru zostanie odliczona od kwoty całkowitej zamówienia i zwrócona niezwłocznie na Twoje konto.

W moim zamówieniu brakuje zamówionych produktów, co mam zrobić?
Prosimy, zwróć uwagę przy odbiorze czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli opakowanie jest uszkodzone spisz protokół uszkodzeń i braków z kurierem. Jeśli odbierasz przesyłkę w paczkomacie najlepiej zrobić zdjęcie uszkodzeń bezpośrednio po odbiorze paczki. Jeśli zawartość nie zgadza się z zamówieniem, skontaktuj się z nami – wyjaśnimy sprawę jak najszybciej.

Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT – wystarczy wybrać opcję faktury przy składaniu zamówienia. Każda faktura jest wysyłana automatycznie, elektronicznie, mailem. Jeśli nie masz możliwości wydruku faktury we własnym zakresie, to prosimy poinformuj nas o tym przy składaniu zamówienia, a wydrukujemy Twoją fakturę i dołączymy ją do przesyłki.

Czy w przesyłce otrzymam paragon?
Nie drukujemy fizycznych paragonów i nie dołączamy ich do przesyłek. Nie ma zatem obawy, że np. obdarowana przez Ciebie osoba pozna faktyczną cenę zakupu wysłanego Jej prezentu. Nie musisz też oczywiście posiadać paragonu, aby móc zwrócić lub reklamować zakupiony u nas towar. Jeśli natomiast, z jakiegoś względu, chcesz otrzymać dokument sprzedaży, to wystarczy przy składaniu zamówienia wybrać opcję faktury lub poinformować nas o tym, a w zależności od Twojego wyboru wystawimy fakturę VAT lub Potwierdzenie Sprzedaży i wyślemy Ci je mailem. Na Twoją prośbę możemy je również wydrukować i dołączyć do przesyłki.

Czy mogę zwrócić / wymienić towar?
Jeśli tylko produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, czy np. rozmiar ubrań nie pasuje na dziecko, to masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu online w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Możesz w łatwy sposób zgłosić zwrot towaru w Panelu Zwrotów, po zalogowaniu się na swoje konto w naszym sklepie, a następnie tanio i wygodnie nadać zwrot w paczkomatach InPost. Ponadto, zwrot towaru będzie darmowy, jeśli wybierzesz opcję zwrotu pieniędzy na swoje saldo w naszym sklepie (do wykorzystania na kolejne zakupy). Możesz też oczywiście, samodzielnie wybrać inną, dogodną dla Ciebie formę zwrotu towaru.
Więcej informacji na temat zwrotów towaru znajdziesz tutaj: Zwroty towaru oraz w naszym regulaminie: Regulamin sklepu.

Jak mogę złożyć reklamację?
Zapewniamy, że każdy produkt został dokładnie przez nas sprawdzony przed wysłaniem. Jeżeli mimo to produkt okazał się być wadliwy możesz zgłosić reklamację w naszym sklepie internetowym za pośrednictwem Elektronicznego Formularza Reklamacyjnego, w formie pisemnej na nasz adres lub poprzez e-mail na adres sprzedaz.meju@gmail.com. Gwarantujemy, że Twoją reklamacją zajmiemy się priorytetowo.
W przypadku konieczności zwrotu towaru prosimy pamiętaj o jego starannym zapakowaniu oraz o tym, że nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.

Nie mogę zalogować się na moje konto
Jeśli nie pamiętasz loginu lub hasła możesz uzyskać dostęp do swojego konta poprzez link, który wyślemy na adres e-mail użyty do rejestracji konta. Aby przejść do strony logowania możesz kliknąć tutaj: Logowanie. Jeśli w dalszym ciągu masz problemy z zalogowaniem się prosimy skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Czy informacje dotyczące moich płatności i danych kart są bezpieczne?
Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem. Nasz sklep jest zgodny z RODO, korzystamy wyłącznie z bezpiecznych serwerów, a nasza strona internetowa jest zabezpieczona certyfikatem Commercial Wildcard SSL.
Zapewniamy w pełni bezpieczne zakupy w naszym sklepie.

Występują problemy z wyświetlaniem się strony sklepu
Zalecamy korzystanie z aktualnej wersji przeglądarki Chrome, Opera, Firefox, Edge lub Safari. Jeśli używasz starszej wersji lub innej przeglądarki, wygoda korzystania z naszego sklepu może być mniejsza. Witryna internetowa naszego sklepu została stworzona przy użyciu modelu responsywnego, co oznacza, że jej zawartość dostosowuje się zależnie od rozdzielczości ekranu używanego przez Ciebie urządzenia. Jeśli zauważysz, że zawartość strony jest wyświetlana w nieprawidłowy sposób, prosimy poinformuj nas o tym.
Zaufane Opinie IdoSell
4.93 / 5.00 226 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-05
Szybka wysyłka, bardzo polecam ☺️
2024-03-23
Wszystko szybko i sprawnie nie mam uwag.
pixel